Shell campagne: Het Zuinig Rijden spel

Shell campagne: Het Zuinig Rijden spel
De e-mail nieuwsbrief van Marketing magazine Marketing-Online bevatte vandaag een item over het Zuinig Rijden spel van Shell. Deze oliemaatschappij roept automobilisten op zich aan te sluiten bij de ‘Zuinig Rijden Beweging’.

Op de website van de Zuinig Rijden Beweging kun je ervaringen en tips delen om minstens 10% brandstof te besparen en kun je meedoen aan het spel.

Bij een dergelijke campagne van zo’n internationaal bedrijf zou je een mooie Viral verwachten. Het is echter een eenvoudige kwis waarbij je weliswaar een e-mail adres moet achterlaten maar doorsturen van het spel is geen verplichting.

Er zit uiteraard wel een spreekwoordelijke adder onder het gras; je moet drie tankbonnen inleveren om kans te maken op de één van de prijzen, waaronder een Volkswagen Polo Bluemotion.

1 reactie | Reageer

1 reactie

  1. Op 24 mei, 2009 om 16:40 u., schreef Michiel:

    Nieuwe reacties op dit artikel kunnen worden geplaatst op Designia.nl:

    http://www.designia.nl/weblog/shell-zuinig-rijden-spel/

    Bij voorbaat dank,
    Michiel Nagtegaal
    http://www.designia.nl

    Designia is de verbeterde portfolio van Freelance Senior Designer / Illustrator / Grafisch vormgever Michiel Nagtegaal

Plaats een reactie

Met een * gemarkeerde invoervelden zijn nodig voor een goede verwerking

http://

MichielNagtegaal.nl is

…het persoonlijk weblog van freelance senior webdesigner, illustrator, grafisch vormgever en art director Michiel Nagtegaal over design, illustratie, spiritualiteit en andere dingen.

Michiel is beschikbaar voor design opdrachten

Bel : +31(0)6 43 49 1443 of
STUUR EEN E-MAIL >

Doorzoek het weblog

RSS feed van het weblog

Alle weblogartikelen meteen op uw eigen weblog of mobiel?

Follow me on twitter